בדרך לחולה • אמבולנס הושבת לאחר שהותקף באבנים

"האמבולנס הושבת ונאלצנו לעמוד בצד הדרך ולבקש מהמוקד שלנו שישגר אמבולנס אחר לחולה שהמתין. למקום הגיעו במהירות ניידות משטרה"
בנצי לייזרוביץ 3 Comment on בדרך לחולה • אמבולנס הושבת לאחר שהותקף באבנים

ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהייתה בנסיעה דחופה עם אורות אדומים וסירנה בדרכה לטפל בחולה, נפגעה הערב (רביעי) מאבן שנזרקה לכיוונה • "לפתע שמענו רעש חזק ושימשת האמבולנס התנפצה"

"האמבולנס הושבת ונאלצנו לעמוד בצד הדרך ולבקש מהמוקד שלנו שישגר אמבולנס אחר לחולה שהמתין. למקום הגיעו במהירות ניידות משטרה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהייתה בנסיעה דחופה עם אורות אדומים וסירנה בדרכה לטפל בחולה, נפגעה הערב (רביעי) מאבן שנזרקה כשחלפה בכביש 431 ממחלף נס ציונה לכיוון הראשונים.

כתוצאה מכך נופצה השמשה הקדמית של הניידת ובדרך נס הצוות לא נפגע. האמבולנס הושבת ולחולה הוזנקה ניידת אחרת. מנכ"ל מד"א אלי בין אמר לאחר האירוע כי "אנו רואים בחומרה פגיעה או ניסיונות פגיעה ברכבי הצלה של מד"א ובטוחים כי משטרת ישראל תמצה את הדין עם העבריינים האחראים למעשה".

פאראמדיק מד"א שמוליק בואניש סיפר כי "נסענו בנסיעה דחופה עם סירנה ואורות אדומים בדרכנו לטפל בחולה עם חשד להתקף לב, כשחלפנו בכביש 431 סמוך למחלף ראשל"צ , לפתע שמענו רעש חזק ושימשת האמבולנס התנפצה, על הכביש ראינו את האבן הגדולה שנזקרה לעברנו, בדרך נס האבן לא פגעה בי ובאנשי הצוות הנוספים שהיו בנט"ן"

לדברי בואניש, "האמבולנס הושבת ונאלצנו לעמוד בצד הדרך ולבקש מהמוקד שלנו שישגר אמבולנס אחר לחולה שהמתין. למקום הגיעו במהירות ניידות משטרה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    כולירות פושעים מוצצי דם שוחרי רצח"